Dyskusja
Uwaga - każda wersja językowa portalu posiada oddzielne komentarze do projektu.
Komentarze zamieszczane na naszym serwisie podlegają regulaminowi komentowania.
OD GRACZY DLA GRACZY
Bloomga SA to urodzeni pasjonaci gier, którzy sami je tworzą. Naszą misją jest stworzenie wyjątkowego produktu, który da Użytkownikom to czego pragną najbardziej - wciągającą rozrywkę dającą możliwość wchodzenia w interakcję z ludźmi z całego świata.
Przygodę, którą mogą doświadczyć w zaciszu własnego domu, w pracy, w szkole lub podczas codziennej podróży. Rynek gier rozwija się bardzo dynamicznie, a my wraz z nim. Stawiamy na produkty dostępne dla wszystkich, które sprawiają nam i Tobie ogromną satysfakcję.
Dzięki Tobie chcemy przenieść naszą pasję i umiejętności na dziki zachód, by właśnie tam umiejscowić akcję naszej nowej produkcji. Kup sobie grę i buduj wartość firmy razem z nami!
BLOOMGA SA to firma stworzona przez graczy, dla graczy. Jesteśmy polskim producentem gier przeglądarkowych i mobilnych. Nasz zespół posiada bogate doświadczenie w branży gier komputerowych.
nasz team :)
Akcja Wild West Age rozgrywa się na dzikim zachodzie, w czasach pierwszych osadników. W grze budujesz od podstaw swoje własne miasto i walczysz o cenne tereny, które potem zasiedlisz. Sam decydujesz jaką ścieżką rozwoju podążasz - militarną czy ekonomiczną? Będziesz toczył swoje przygody w pojedynkę, a może dołączysz do jednej z federacji? Rozbudowane drzewo badań, niebezpieczne misje, gorączka złota, napady na banki, pościgi i listy gończe - w Wild West Age nie ma miejsca na nudę.
Islandoom to strategiczna gra przeglądarkowa. Przenieś się do morskiego świata. Stań na czele jednej z czterech nacji która będzie najbardziej odpowiadała Twoim preferencjom. Odkrywaj nieznane tereny, zasiedlaj nowe miejsca aby poszerzyć swoją strefę wpływów. Zbuduj potężną gospodarkę opartą na rozwoju ekonomii i intensywnym handlu z innymi graczami.
Nasze gry dostępne są dla każdego Użytkownika za darmo.
Korzystanie z zaawansowanych funkcji lub uzyskanie niektórych wirtualnych dóbr wymaga wykupienia waluty premium.
Dzięki pozyskanym środkom będziemy mogli szybciej wypromować grę Islandoom na świecie i przyspieszyć prace nad naszą kolejną produkcją – Wild West Age. To fundamenty naszego dalszego dynamicznego wzrostu.
Kup pakiet akcji i otrzymaj pakiet dodatkowych korzyści związanych z naszą firmą i naszymi produkcjami. Chcemy uczcić naszych największych inwestorów wspólną wyprawą na targi PGA, a także kolacją z naszym zespołem.
Tworzymy gry z pasją, bo sami jesteśmy zapalonymi graczami. Chcemy tworzyć wyjątkowe produkty, które dają graczom to czego pragną najbardziej – wciągającej rozgrywki i interakcji z ludźmi z całego świata.
Zgodnie z szacunkami firmy Newzoo światowy rynek gier był w 2018 r. wart ok. 135 mld USD (ok. 500 mld zł). Prym wiodą Chiny, które odpowiadają za niemal połowę wartości rynku, a drugim w kolejności rynkiem jest Ameryka Północna.
Zgodnie z prognozami Newzoo, rynek gier będzie do 2021 r. rósł 9,3% rocznie, a jego wartość sięgnie nawet 174 mld USD. Najszybciej rosnącym segmentem będą gry mobilne, które w 2021 mogą odpowiadać za połowę całego rynku.
Polski rynek gier zajmuje 23 miejsce na świecie pod względem wielkości, ale szybko pnie się w górę. Polska jest już drugim po Rosji rynkiem w Europie Środkowowschodniej. Do najważniejszych rynków w szeroko rozumianej Europie należą Rosja i Niemcy.
Na podstawie opracowania “Fenomen Polskiego Gracza” przygotowanego przez Instytut Norstat Polska możliwe jest stwierdzenie, że polski gracz to w większości człowiek dojrzały (aż 58% graczy to ludzie w wieku 25-44 lata), dobrze wykształcony pracownik merytoryczny, mieszkający w dużym mieście. I nierzadko jest kobietą (40%)!
Ilość graczy w Polsce szacuje się na ok. 16 mln osób z czego ok 27% to tzw. gracze cross-platformowi, czyli korzystający z więcej niż jednej platformy do gier.
Gry przeglądarkowe to dziś ok. 3% rynku (ok. 4,3 mld USD). Z poziomu użytkownika, gry przeglądarkowe charakteryzują się niskimi wymaganiami sprzętowymi, przez co są szeroko dostępną formą rozrywki. Do zabawy potrzebny jest komputer, tablet lub smartfon z dostępem do Internetu i przeglądarką.
Gry przeglądarkowe cechuje dłuższa retencja użytkownika. Wymaga to od deweloperów dużego poziomu zrozumienia potrzeb gracza, zaoferowania atrakcyjnej grafiki i licznych zadań wciągających w rozgrywkę. Wymagania w tym segmencie są znacznie wyższe niż przy produkcji gier mobilnych, co stanowi wysoką barierę wejścia w biznes.
Po raz pierwszy w historii gamingu, w 2018 roku gry mobilne wygenerowały 51% przychodów całego rynku gier. Stanowiły największy segment, osiągając dwucyfrowy wzrost od czasu premiery pierwszego iPhone’a w 2007 roku. Gry na smartfony stanowiły 80% tej części, czyli 56,4 mld dolarów, a pozostałe 20% pochodziło z tabletów.
Prognozy rynku przewidują, że przez 10 kolejnych lat smartfony będą najszybciej rozwijającą się platformą gamingową.
Plan zostanie zaktualizowany po zakończeniu emisji
“Over 400 developers
are working on
Cyberpunk 2077”
“Premier Mateusz Morawiecki
gra w ThisWarOfMine
na PGA”
“Świetne perspektywy dla branży gier wideo w Polsce. Rusza kolejna edycja Programu GameINN”
“„Islandoom”, gra wyprodukowana przez młode polskie studio Bloomga, nie wyrywa się schematom. Ale też jej twórcy nie mieli takich ambicji. Chcieli wpisać się w dobrze znany nurt strategicznych gier przeglądarkowych, w których chodzi o to, aby gromadzić surowce, rozwijać miasta, budować farmy czy podbijać inne kraje.”
Forbes“...Polskie firmy działające w tzw. gamedevie, czyli branży gier komputerowych, cały czas powstają i z powodzeniem się rozwijają. W odróżnieniu od innych spółek tworzących głównie gry mobilne i komputerowe, Bloomga skupiła się na tworzeniu gier dostępnych przez przeglądarki internetowe…”
Gazeta Wyborcza“Bloomga to częstochowski zespół nieszablonowych game developerów, który wie jak łączyć estetykę z grywalnością.”
PGA
Uwaga - każda wersja językowa portalu posiada oddzielne komentarze do projektu.
Komentarze zamieszczane na naszym serwisie podlegają regulaminowi komentowania.