• 237 590 zł zebrany kapitał
  • Projekt
    zakończony
  • 331 inwestorów
  • 1 999 000 zł kwota zbiórki
  • 11,1371 % procent oferowany
  • 5,00 zł cena akcji serii G
  • 399 800 liczba akcji serii G
  • 05.06.2019 data zakończenia
  • 200 000 zł próg powodzenia emisji
logo-white.png

OD GRACZY DLA GRACZY

Bloomga SA to urodzeni pasjonaci gier, którzy sami je tworzą. Naszą misją jest stworzenie wyjątkowego produktu, który da Użytkownikom to czego pragną najbardziej - wciągającą rozrywkę dającą możliwość wchodzenia w interakcję z ludźmi z całego świata.

Przygodę, którą mogą doświadczyć w zaciszu własnego domu, w pracy, w szkole lub podczas codziennej podróży. Rynek gier rozwija się bardzo dynamicznie, a my wraz z nim. Stawiamy na produkty dostępne dla wszystkich, które sprawiają nam i Tobie ogromną satysfakcję.

Dzięki Tobie chcemy przenieść naszą pasję i umiejętności na dziki zachód, by właśnie tam umiejscowić akcję naszej nowej produkcji. Kup sobie grę i buduj wartość firmy razem z nami!

section-gradient.png

1 - KIM JESTEŚMY?

Chcemy być czołowym producentem gier przeglądarkowych i mobilnych w Europie

BLOOMGA SA to firma stworzona przez graczy, dla graczy. Jesteśmy polskim producentem gier przeglądarkowych i mobilnych. Nasz zespół posiada bogate doświadczenie w branży gier komputerowych.

team.jpg

nasz team :)

section-gradient.png

2 - CO ROBIMY?

Tworzymy gry z pasją od 2015 r.

WILD WEST AGE

Już niebawem podbijemy
dziki zachód

Akcja Wild West Age rozgrywa się na dzikim zachodzie, w czasach pierwszych osadników. W grze budujesz od podstaw swoje własne miasto i walczysz o cenne tereny, które potem zasiedlisz. Sam decydujesz jaką ścieżką rozwoju podążasz - militarną czy ekonomiczną? Będziesz toczył swoje przygody w pojedynkę, a może dołączysz do jednej z federacji? Rozbudowane drzewo badań, niebezpieczne misje, gorączka złota, napady na banki, pościgi i listy gończe - w Wild West Age nie ma miejsca na nudę.

nations.png
wildwestage.jpg
image-2.jpg
image-3.jpg
image-4.jpg
image-1.jpg

ISLANDOOM


Walcz, dominuj, zwyciężaj

Islandoom to strategiczna gra przeglądarkowa. Przenieś się do morskiego świata. Stań na czele jednej z czterech nacji która będzie najbardziej odpowiadała Twoim preferencjom. Odkrywaj nieznane tereny, zasiedlaj nowe miejsca aby poszerzyć swoją strefę wpływów. Zbuduj potężną gospodarkę opartą na rozwoju ekonomii i intensywnym handlu z innymi graczami.

nations.png
image-2.jpg
image-3.jpg
image-4.jpg
section-gradient.png

3 - MODEL BIZNESOWY

Działamy w modelu Freemium

Nasze gry dostępne są dla każdego Użytkownika za darmo.
Korzystanie z zaawansowanych funkcji lub uzyskanie niektórych wirtualnych dóbr wymaga wykupienia waluty premium.

image-5.pngfreemium-2.png
section-gradient.png

4 - CELE INWESTYCYJNE

Chcemy pozyskać 1.990.000 PLN,
by przyspieszyć sprzedaż naszych gier w Europie

Dzięki pozyskanym środkom będziemy mogli szybciej wypromować grę Islandoom na świecie i przyspieszyć prace nad naszą kolejną produkcją – Wild West Age. To fundamenty naszego dalszego dynamicznego wzrostu.

goals-img.png
section-gradient.png

5 - DODATKOWE KORZYŚCI

Dla naszych inwestorów przygotowaliśmy dodatkowe nagrody

Kup pakiet akcji i otrzymaj pakiet dodatkowych korzyści związanych z naszą firmą i naszymi produkcjami. Chcemy uczcić naszych największych inwestorów wspólną wyprawą na targi PGA, a także kolacją z naszym zespołem.

section-gradient.png

6 - NASZ ZESPÓŁ

Bloomga to pasjonaci gier

Tworzymy gry z pasją, bo sami jesteśmy zapalonymi graczami. Chcemy tworzyć wyjątkowe produkty, które dają graczom to czego pragną najbardziej – wciągającej rozgrywki i interakcji z ludźmi z całego świata.

team-info-1.png
team-info-2.png
team-info-3.png
team-info-4.png
team-info-5.png
team-info-6.png
team-info-7.png
team-info-8.png
section-gradient.png

7 - OSIĄGNIĘCIA

Kamienie milowe Bloomga S.A.

results.pngWspółpracujemy m.in. z: teamwork.jpg
section-gradient.png

8 - ANALIZA RYNKU

Światowy rynek gier jest wart ponad 500 mld złotych!

Zgodnie z szacunkami firmy Newzoo światowy rynek gier był w 2018 r. wart ok. 135 mld USD (ok. 500 mld zł). Prym wiodą Chiny, które odpowiadają za niemal połowę wartości rynku, a drugim w kolejności rynkiem jest Ameryka Północna.

market.png

Zgodnie z prognozami Newzoo, rynek gier będzie do 2021 r. rósł 9,3% rocznie, a jego wartość sięgnie nawet 174 mld USD. Najszybciej rosnącym segmentem będą gry mobilne, które w 2021 mogą odpowiadać za połowę całego rynku.

market-2.png
section-gradient.png

Polski rynek gier

Polski rynek gier zajmuje 23 miejsce na świecie pod względem wielkości, ale szybko pnie się w górę. Polska jest już drugim po Rosji rynkiem w Europie Środkowowschodniej. Do najważniejszych rynków w szeroko rozumianej Europie należą Rosja i Niemcy.

polish-market.png
section-gradient.png

Profil polskiego gracza

Na podstawie opracowania “Fenomen Polskiego Gracza” przygotowanego przez Instytut Norstat Polska możliwe jest stwierdzenie, że polski gracz to w większości człowiek dojrzały (aż 58% graczy to ludzie w wieku 25-44 lata), dobrze wykształcony pracownik merytoryczny, mieszkający w dużym mieście. I nierzadko jest kobietą (40%)!

Ilość graczy w Polsce szacuje się na ok. 16 mln osób z czego ok 27% to tzw. gracze cross-platformowi, czyli korzystający z więcej niż jednej platformy do gier.

polish-profile.png
section-gradient.png

Nasz segment

our-segment.png

Działamy na rynku gier przeglądarkowych i mobilnych

desktop-icon.png

Przeglądarki

Gry przeglądarkowe to dziś ok. 3% rynku (ok. 4,3 mld USD). Z poziomu użytkownika, gry przeglądarkowe charakteryzują się niskimi wymaganiami sprzętowymi, przez co są szeroko dostępną formą rozrywki. Do zabawy potrzebny jest komputer, tablet lub smartfon z dostępem do Internetu i przeglądarką.

Gry przeglądarkowe cechuje dłuższa retencja użytkownika. Wymaga to od deweloperów dużego poziomu zrozumienia potrzeb gracza, zaoferowania atrakcyjnej grafiki i licznych zadań wciągających w rozgrywkę. Wymagania w tym segmencie są znacznie wyższe niż przy produkcji gier mobilnych, co stanowi wysoką barierę wejścia w biznes.

mobile-icon.png

Mobile

Po raz pierwszy w historii gamingu, w 2018 roku gry mobilne wygenerowały 51% przychodów całego rynku gier. Stanowiły największy segment, osiągając dwucyfrowy wzrost od czasu premiery pierwszego iPhone’a w 2007 roku. Gry na smartfony stanowiły 80% tej części, czyli 56,4 mld dolarów, a pozostałe 20% pochodziło z tabletów.

Prognozy rynku przewidują, że przez 10 kolejnych lat smartfony będą najszybciej rozwijającą się platformą gamingową.

PLAN WYDAWNICZY

Plan wydawniczy na okres 2Q19 - 1Q22

Plan zostanie zaktualizowany po zakończeniu emisji

section-gradient.png

9 - POLSKIE SUKCESY

Polskie gry to jeden z najlepszych krajowych produktów eksportowych

success-img-1.jpg

“Over 400 developers
are working on
Cyberpunk 2077”

techspot.com
success-img-2.jpg

“Premier Mateusz Morawiecki
gra w ThisWarOfMine
na PGA”

parkiet.com
success-img-3.jpg

“Świetne perspektywy dla branży gier wideo w Polsce. Rusza kolejna edycja Programu GameINN”

pwc.pl
section-gradient.png

10 - PLAN WYJŚCIA

plan-img-1.pngplan-img-2.pngplan-img-3.png
section-gradient.png

11 - MEDIA O NAS

media-img-1.jpg

“„Islandoom”, gra wyprodukowana przez młode polskie studio Bloomga, nie wyrywa się schematom. Ale też jej twórcy nie mieli takich ambicji. Chcieli wpisać się w dobrze znany nurt strategicznych gier przeglądarkowych, w których chodzi o to, aby gromadzić surowce, rozwijać miasta, budować farmy czy podbijać inne kraje.”

Forbes
media-img-2.jpg

“...Polskie firmy działające w tzw. gamedevie, czyli branży gier komputerowych, cały czas powstają i z powodzeniem się rozwijają. W odróżnieniu od innych spółek tworzących głównie gry mobilne i komputerowe, Bloomga skupiła się na tworzeniu gier dostępnych przez przeglądarki internetowe…”

Gazeta Wyborcza
media-img-3.jpg

“Bloomga to częstochowski zespół nieszablonowych game developerów, który wie jak łączyć estetykę z grywalnością.”

PGA